Navidad en Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk - WaarBenJij.nu Navidad en Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk - WaarBenJij.nu

Navidad en Madrid

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 December 2013 | Spanje, Madrid

Holaaa,

Navidad en Madrid, okee dat is erg makkelijk te beschrijven. Een hoop mensen op straat, de winkels open, veel lampjes en gezelligheid. Echt het kerstgevoel krijg je er van maar ook de kriebels om naar een rustiger gebied te gaan.

Overal staan kraampjes met typische Spaanse lekkernijen. De moeite waard om te proeven. Het valt wel mee met de kou, het is warm voor de tijd van het jaar.

Er is een grote kerstmarkt op plaza mayor, er is zelfs een kermis bij. Veel kinderen komen hierop af. Het is erg leuk om het te zien. Ook hebben we hier churros gegeten, dit is een typisch Spaans gerecht tijdens de winterperiode.

We zijn ook een avond naar del Prado gegaan om de kunstwerken te bekijken. Het was erg indrukwekkend en ik heb genoten van de schilderijen. Ik heb het eigenlijk nog niet goed genoeg gezien en zal binnenkort terug gaan om het nog eens te bekijken.

Verder heerlijk kerst gevierd!!

Feliz navidad !!

En gelukkig nieuwjaar :)