Aftellen maar... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anouk - WaarBenJij.nu Aftellen maar... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anouk - WaarBenJij.nu

Aftellen maar...

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Januari 2013 | Nederland, Breda

Hallo,

Over 23 dagen is het dan zover, dan ga ik dit koude kikkerlandje voor een tijdje verlaten. Ik ben mezelf al goed aan het voorbereiden.

Ik heb er echt al onwijs veel zin in. Ik ben zo benieuwd hoe Malta er uit ziet, natuurlijk het zal vast wel lijken op de plaatjes die je op google ziet. Maar om het echt te zien is veel leuker. Ook zal ik dan ervaren hoe het onderwijs in Malta is geregeld.

Dit avontuur wil ik natuurlijk samen met jullie delen, daarom zal ik hier regelmatig iets posten over Malta, zodat jullie het ook kunnen lezen.

Groetjes

  • 03 Januari 2013 - 13:22

    Myrthe:

    Ik ben benieuwd naar de verslagen! En het word een onvergetelijke reis!

  • 16 Januari 2013 - 15:13

    Katelijn:

    Ik heb de site gevonden Anouk, ik ben erg benieuwd, ik houd je in de gaten, leuk!

  • 26 Januari 2013 - 18:13

    Tante Ria:

    Hoi Anouk Heb je gisteren nog een leuke avond gehad samen met je vrienden en vriendinnen, vast erg gezellig. En hoe was de vliegreis?
    Leuk deze site, dan kunnen we je zien hoe je het maakt. Ik ben erg benieuwd naar wat je meemaakt en hoe het daar is om in het onderwijs te werken.
    Ik ga je volgen en lees het wel.
    Het wordt vast een heel leerzame en onvergetelijke ervaring!!!
    Heel veel groetjes.

  • 26 Januari 2013 - 19:38

    Lisa:

    Hee Anouk!
    Nou ook ik heb je site gevonden!
    Ben benieuwd naar je volgende reisverslagen.

    Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op je hoor!
    Terwijl jij daar lekker in de zon zit, heeft het hier al weer geneeuwd!

    Maar goed, heel veel plezier! Geniet ervan want voor je het weet ben je al weer terug in dit koude kikkerlandje!

  • 27 Januari 2013 - 13:50

    Oma Schoenmakers:

    Opa en ik volgen jou reis en verblijf in malta met veel intressen .
    Groetjes Oma

  • 01 Februari 2013 - 18:17

    Margrietmulders:

    Hoi Anouk,
    Leuk van jouw oma ,he , dat ze mij ook mee laat genieten van jouw verblijf in Malta!
    Moet je veel en hard weken?
    Er zal wel tijd zijn om wat rond te kijken. Kerken zijn er volop,dat zul je alwel gezien hebben.
    En hoe bevalt het links rijden?
    De oude hoofdstad vond ik leuk !ook het vissersplaatsje Marsaxlokk, en het andere eiland Gozo. En nog veel meer.
    Wij zijn er in '94 geweest in november , en hadden heerlijk weer.
    Ik hoop jij nu ook.
    Een fijne en leuke tijd.
    Gr Margriet (tante van jou mammie).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 14764

Voorgaande reizen:

05 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Spanje

11 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Ierland

06 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Rovinj

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Malta

Landen bezocht: