Times flies when you are having fun - Reisverslag uit Żebbuġ, Malta van Anouk - WaarBenJij.nu Times flies when you are having fun - Reisverslag uit Żebbuġ, Malta van Anouk - WaarBenJij.nu

Times flies when you are having fun

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Februari 2013 | Malta, Żebbuġ

Hallo allemaal,
Hier weer een bericht uit het zonnige zuiden. Hoe is het weer daar? Het weer wordt steeds beter en je kan nu zonder vest en jas buiten lopen.
Over stage heb ik eigenlijk niet veel te vertellen. Het ging zo zijn gangetje. En ik heb maar 2 dagen stage gelopen de week.
Vrijdag ben ik samen met een huisgenoot naar Sliema gegaan, dat is een groot stadje dichtbij mijn stage. We zijn opzoek gegaan naar iemand die ons kon helpen met het duiken want dat willen wij binnen kort doen in de Blue Lagoon dat is de blauwste zee van Europa blijkt. Alleen de boot gaat pas vanaf maart daar Comino dus we moesten nog even wachten. Toen zagen we een leuke folder over Sicily. Daarna zijn we wat gaan eten bij de Cubaan wat erg lekker was.

’s Avonds was er een afscheidsfeest van de Denen kortom 20 man in een heel klein huis. We hebben daar een Harlem Shake gedaan om niet achter te blijven. Toen zijn we met de hele groep naar Pacheville gegaan. Het was erg gezellig totdat een Deen opgepakt werd en in de gevangenis moest blijven. Onze begeleider had natuurlijk haar telefoon uitstaan dus ik had de klusjesman maar gebeld, die nam gelukkig wel op. Kortom hij kon gelijk door naar het vliegveld toen hij thuis kwam.

Zaterdag was even een chill dag, het was zonnig dus ik heb in de tuin liggen lezen en goed schoongemaakt omdat onze begeleider kwam checken of het schoon was. O en we hadden van geen water ineens heeeeeeel veel water. De badkamer was overstroomt. En eindelijk wordt het water gemaakt.

Zondag zijn we naar Popeyevillage gegaan. We waren veel te vroeg uitgestapt kortom we hebben eerst nog zeker 4 kilometer gelopen voordat we bij het park waren. Toen we daar waren hebben we de hele set bekeken, je kon in elk huisje. Ook was er een zilversmidt die eigen sieraden maakte het was echt bijzonder om te zien. We hebben echt ontzettend veel lol gehad die dag. De uitspraak van de dag: Popeyee!!!
What......
Daarna zijn we nog gaan eten in Sliema bij de Cubaan het was echt genieten.

Vandaag had ik een record met reizen naar stage. Ik heb er wel geteld 2 uur en 3 kwartier over gedaan. Normaal gesproken zie je in bijna 3 uur heel Malta. Maar het was maandag dat is de enige dag met drukte op de weg. Toen was de bus nog over vol daar is de 123 niks bij. De buschauffeur wilde niet meer stoppen bij de haltes tenzij er iemand uit ging, maar omdat hij moest stoppen kreeg hij ruzie met mensen die niet in mochten stappen. Dus dat scheelde ook weer een kwartier. Toen ging hij eindelijk weer rijden en toen viel hij weer stil. He was broken…

Maar uiteindelijk was ik heel op stage aangekomen en het was een top dag. Ik vond het echt onwijs leuk ik had mijn eigen groepje kinderen omdat ik invaller was vandaag alweer dus we stonden met z’n tweeën op 19 baby’s. Kortom ik had de aller jongste 9 en mijn stagebegeleider de iets oudere.

Het was heerlijk weer, bij het speeltuintje achter was het 24 graden!! De kinderen hebben lekker kunnen spelen.

Link harlem shake: http://m.youtube.com/#/watch?v=33R230gjUMc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D33R230gjUMc

Liefs,
Anouk

  • 26 Februari 2013 - 18:51

    Lisa:

    Hee Anouk!
    Ja ook dit verslag heb ik weer gelezen.
    Al moet ik eerlijk zeggen dat ik alles al wist haha!

    pfff.. als ik dit lees word ik echt jaloers op dat mooie weer!
    Wij raken hier onderhand wel een beetje in een winterdepressie.

    Wat betreft die bus..
    Als je terug bent moet je maar eens vaker met de 123 mee gaan haha!

    Veel plezier nog!

    Groetjes Lisa

  • 04 Maart 2013 - 16:21

    Oma Schoenmakers:

    Hallo Anouk
    Zo juist Maandag 4 Maart jou kaart ontvangen waar Opa en ik blij mee waren bedankt er voor
    Gisteren was je wel geschrokken denk ik,maar zo iets overkomt de beste.
    Lees jij deze E-Mailtjes of komen die niet bij jou aan.
    Hier is het al een beetje lente de Crocussen staan mooi open en de rest van de planten en bloemen
    schieten ook al uit.Nog ruim 3 weken en je bent weer thuis,ik zal blij zijn je weer te zien.
    Groetjes en geniet nog maar van al het moois wat daar is.
    Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 14768

Voorgaande reizen:

05 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Spanje

11 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Ierland

06 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Rovinj

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Malta

Landen bezocht: